Reklamy

poniedziałek, 9 stycznia 2012

All-In-One & Tablety

Tak mi się przypomniało, że kiedyś siedząc z Dżejkiem na ławeczce w Katowicach, zostaliśmy zaczepieni przez dwóch miłych Panów z kamerką :> Mimo iż ich widok początkowo nas przestraszył, postanowiliśmy odpowiedzieć na kilka pytań ;> W sumie odpowiadał Dżejk, a ja stałem jak przymuł i przytakiwałem, gdyż zostałem poproszony o głos dopiero pod koniec, ale co tam :D I tak było zabawnie, zwłaszcza, gdy dowiedzieliśmy się, że nie są to studenci przeprowadzający jakąśtam ankietę, a ludzie z CoNowego.pl ;D Co to jest tablet - każdy wie. Co to jest All-In-One? Pytanie dość problematyczne, niektórzy uważają, że to komputer z wbudowaną drukarką (sorry za wspomnienie tego faktu ;*), choć najprościej skojarzyć sobie starego, dobrego iMac'a ;> Enjoy!

0 komentarze:

Prześlij komentarz